HTML

ÖkoDiadal

Ez az oldal a Diadal Úti Általános Iskola környezetvédelmi blogja, mely az általános ökoiskolai feladataink mellett különféle pályázatok kapcsán végzett projektmunkákat is bemutatja. Kérjük, tartson velünk iskolai weboldalunkon is: www.diadal.hu Köszönjük, hogy velünk tartott! Ökofilmjeink gyűjtőoldala: http://www.youtube.com/playlist?list=PLFC9F9DE54F4D7768&feature=plcp

Utolsó kommentek

Anya az egészséges táplálkozás szakértője

2009.09.22. 17:39 ökodiadal

Ma reggel nagyon korán keltem. Néztem ahogy hajnalodik, kibukkant a Nap a kertesházak mögül.De még csak reggel hat óra volt.
Nagyon megéheztem ,de a falépcsők nyikorgó hangjára felkelt volna az egész ház. Azon kezdtem el gondolkodni az ágyban feküdve,hogy mi lesz a reggeli. A gondolatokból hamar álom lett.
Álmomban már az ebédlőasztalnál ültem.Szeltem magamnak egy szép vastag szelet fehérkenyeret, megkentem margarinnal, vágtam néhány szelet felvágottat .Elővettem néhány paradicsomot és paprikát.
Mikor már rá akartam harapni a szendvicsre, minden műanyaggá vált és megjelent Anyukám. Lesöpört mindent az asztalról és végighallgathattam a már jól ismert mondanivalóját:
- Iyeneket nem eszünk kisfiam, tudod jól! Kezdjük ott hogy, teljes kiörlésű gabonából készült barnakenyeret szoktunk fogyasztani .Nem eszünk felvágottat mert nátrium-nitritet tartalmaz, ami tartósítószer .Valamint, amióta nem esszük megszűnt a parlagfű allergiám is. Helyette tartósítószer mentes ementáli sajtot veszünk, de feldobhatjuk a szendvicset egy kis nátrium-benzonát mentes ketchuppal vagy mustárral. És meg ne feledkezzünk arról, hogy margarin helyett teavajat veszünk, mivel az sokkal természetesebb, mivel tejből készül. Ne örüljél Viktorkám, még nem fejeztem be! Vajon hazai termékek azok a zöldségek, amiket meg akartál enni? Mert például Spanyolországban ahogy mondani szokták, alul műtrágya, felül műanyag (azaz fóliasátor).Csak magyar, szabadföldi zöldségeket szabad venni. Például a piacon, nem pedig bevásárló központokban.
Na,most fejeztem be a mondanivalómat, igaz még mindig nem tudsz eleget az egészséges életmódról, de néhány lépéssel előrébb vagy.
Ez az álom olyan valóságos volt, hogy mikor felkeltem, azt hittem, mindez megtörtént és meg is történt és történik a hétköznapjainban csak nem egyszerre.

Szkevisz Viktor írása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okodiadal.blog.hu/api/trackback/id/tr591399887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása